D.A.S. Magyarország
Ügyfélportál bejelentkezés Ügyfélportál bejelentkezés
Ügyfélportál bejelentkezés Ügyfélportál bejelentkezés
  • Szolgáltatások
    Magánszemélyeknek
    Családi jogvédelem A biztosítási védelem a biztosítási szerződésben megnevezett szerződő, annak házastársa, illetve a biztosítási ajánlaton név szerint megnevezett élettársa magán és munkahelyi jogviszonyaira terjed ki, amennyiben ezek nem a biztosított személyek által folyatott gazdasági, vállalkozási tevékenységgel állnak összefüggésben.
    Direkt tanácsadási jogvédelem A biztosítási védelem a biztosítási szerződésben megnevezett biztosított magán- és munkahelyi jogviszonyaira terjed ki, ha ezek nem a biztosított személy által folytatott gazdasági, vállalkozási tevékenységgel állnak összefüggésben.
    Gépjármű vezetői jogvédelem A szerződésben megnevezett, gépjárművezetői engedéllyel rendelkező biztosított kizárólag gépjárművezetői minőségben élvez biztosítási védelmet, amennyiben a forgalom részese és idegen járművet vezet. Ebből adódóan biztosítottnak csak idegen gépjármű vezetésével összefüggő biztosítási esemény bekövetkezésekor van jogcíme a biztosítási szolgáltatásra.
    Gépjármű tulajdonosi jogvédelem A jogvédelmi biztosítás ezen fajtája a biztosítottnak a biztosított gépjárművel összefüggő biztosítási esemény bekövetkeztekor nyújt biztosítási védelmet.
    HÍD kiegészítő jogvédelem Ausztriában, Németországban vagy Szlovákiában megtörtént káreseményekkel, szerződéses vagy akár munkajogi vitával kapcsolatos jogvédelmi szolgáltatások.
    VIP jogvédelem A biztosítási védelem a szerződött természetes személyre, az együtt biztosított személyre (a szerződő házastársa vagy élettársa), valamint a 26 éven aluli, még tanuló gyermekre terjed ki. A jogvédelem bizonyos szolgáltatási területeknél csak Magyarországra, de sok esetben egész Európára kiterjed. A biztosítottak által folytatott gazdasági, vállalkozási tevékenységek csak az esetek kis részében esnek a jogvédelem alá.
    Cégeknek
    Jogtárs A biztosítási védelem kiterjed a biztosítási szerződésben megnevezett mikro-, kis-, és középvállalkozás, illetve társasház gazdasági, vállalkozási, valamint működésével összefüggő, illetve a biztosított vállalkozás munkaviszonyban foglalkoztatott munkavállalójának, jogszerűen alkalmazott segítő családtagjának, valamint megbízási, vagy munkaviszonyban foglalkoztatott vezető tisztségviselőjének a szerződésben megnevezett jogvitáira.
  • Jogi hírek
  • Esettanulmányok
  • Ügyféltér
  • Tudástár
    GYIK Mindennapi életünk során felmerülő jogi problémák és az ehhez kapcsolódó kérdések sokfélék lehetnek. A gyakran ismételt kérdések menüpontban ezekre a kérdésekre keressük a választ.
    Dokumentumtár Letölthető dokumentumok
    Fogalomtár Biztosításban használatos fogalmak magyarázata.
  • Rólunk
    LegitiMo Magyarországon Magyarország jogvédelmi specialistái vagyunk, ügyfélkörünk folyamatosan, dinamikusan bővül.
    A LegitiMo csoport története Mi történt 1928 és 2008 között?
    Jogvédelemről A jogvédelmi biztosítás szolgáltatásait nem pótolja sem a felelősségbiztosítás, sem más biztosítási forma, így pl. a baleset- vagy casco biztosítás sem.
    Jelentések, közzétételek Fizetőképességről és pénzügyi helyzetről szóló jelentések, Éves beszámolók, Közzétételek
  • Karrier
  • Kapcsolat
    Elérhetőségeink Hogyan léphet kapcsolatba velünk?
    Kapcsolatfelvétel Küldje el adatait űrlapunkon keresztül és felvesszük Önnel a kapcsolatot!
  • Szolgáltatások
  • Jogi hírek
  • Esettanulmányok
  • Ügyféltér
  • Tudástár
  • Rólunk
  • Karrier
  • Kapcsolat
Szolgáltatások
Magánszemélyeknek
Családi jogvédelem A biztosítási védelem a biztosítási szerződésben megnevezett szerződő, annak házastársa, illetve a biztosítási ajánlaton név szerint megnevezett élettársa magán és munkahelyi jogviszonyaira terjed ki, amennyiben ezek nem a biztosított személyek által folyatott gazdasági, vállalkozási tevékenységgel állnak összefüggésben.
Direkt tanácsadási jogvédelem A biztosítási védelem a biztosítási szerződésben megnevezett biztosított magán- és munkahelyi jogviszonyaira terjed ki, ha ezek nem a biztosított személy által folytatott gazdasági, vállalkozási tevékenységgel állnak összefüggésben.
Gépjármű vezetői jogvédelem A szerződésben megnevezett, gépjárművezetői engedéllyel rendelkező biztosított kizárólag gépjárművezetői minőségben élvez biztosítási védelmet, amennyiben a forgalom részese és idegen járművet vezet. Ebből adódóan biztosítottnak csak idegen gépjármű vezetésével összefüggő biztosítási esemény bekövetkezésekor van jogcíme a biztosítási szolgáltatásra.
Gépjármű tulajdonosi jogvédelem A jogvédelmi biztosítás ezen fajtája a biztosítottnak a biztosított gépjárművel összefüggő biztosítási esemény bekövetkeztekor nyújt biztosítási védelmet.
HÍD kiegészítő jogvédelem Ausztriában, Németországban vagy Szlovákiában megtörtént káreseményekkel, szerződéses vagy akár munkajogi vitával kapcsolatos jogvédelmi szolgáltatások.
VIP jogvédelem A biztosítási védelem a szerződött természetes személyre, az együtt biztosított személyre (a szerződő házastársa vagy élettársa), valamint a 26 éven aluli, még tanuló gyermekre terjed ki. A jogvédelem bizonyos szolgáltatási területeknél csak Magyarországra, de sok esetben egész Európára kiterjed. A biztosítottak által folytatott gazdasági, vállalkozási tevékenységek csak az esetek kis részében esnek a jogvédelem alá.
Cégeknek
Jogtárs A biztosítási védelem kiterjed a biztosítási szerződésben megnevezett mikro-, kis-, és középvállalkozás, illetve társasház gazdasági, vállalkozási, valamint működésével összefüggő, illetve a biztosított vállalkozás munkaviszonyban foglalkoztatott munkavállalójának, jogszerűen alkalmazott segítő családtagjának, valamint megbízási, vagy munkaviszonyban foglalkoztatott vezető tisztségviselőjének a szerződésben megnevezett jogvitáira.
Tudástár
GYIK Mindennapi életünk során felmerülő jogi problémák és az ehhez kapcsolódó kérdések sokfélék lehetnek. A gyakran ismételt kérdések menüpontban ezekre a kérdésekre keressük a választ.
Dokumentumtár Letölthető dokumentumok
Fogalomtár Biztosításban használatos fogalmak magyarázata.
Rólunk
LegitiMo Magyarországon Magyarország jogvédelmi specialistái vagyunk, ügyfélkörünk folyamatosan, dinamikusan bővül.
A LegitiMo csoport története Mi történt 1928 és 2008 között?
Jogvédelemről A jogvédelmi biztosítás szolgáltatásait nem pótolja sem a felelősségbiztosítás, sem más biztosítási forma, így pl. a baleset- vagy casco biztosítás sem.
Jelentések, közzétételek Fizetőképességről és pénzügyi helyzetről szóló jelentések, Éves beszámolók, Közzétételek
Kapcsolat
Elérhetőségeink Hogyan léphet kapcsolatba velünk?
Kapcsolatfelvétel Küldje el adatait űrlapunkon keresztül és felvesszük Önnel a kapcsolatot!
OLVASÁSI BEÁLLÍTÁSOK
Modal bezárása
Színséma:
Eredeti
Inverz
Betűtípus:
Alapbeállítás
Diszlexia
Betűméret:
Alapbeállítás
Nagy
Sortávolság:
Alapbeállítás
Széles
Betűk közti távolság:
Alapbeállítás
Széles
Szavak közti távolság:
Alapbeállítás
Széles
Elválasztás
Semelyik
Mind
Link megjelenés:
Alapbeállítás
Aláhúzott
Link megnyitása:
Alapbeállítás
Új ablakban

Ön itt áll:

  • Főoldal
  • / Ügyféltér
  • / Segítség az ügyfélportál használatához
  • / Nyilatkozattétellel kapcsolatos kérdések

Nyilatkozattétellel kapcsolatos kérdések

Mit jelent az online ügyfélszolgálat használatára vonatkozó nyilatkozat?

Ennek a nyilatkozatnak az elfogadásával tudja használni az Ügyfélportált, ahol a szerződésének adatait láthatja, adatváltozás és szolgáltatási igény (jogi segítség kérés) bejelentést tud kérni, valamint feltöltésre kerülnek a Társaságunk által kiküldött dokumentumok is az Ön Ügyfélportál fiókjába.

Mit jelent az elektronikus kommunikációra vonatkozó nyilatkozat?

Ennek a nyilatkozatnak az elfogadásával a Társaságunk által küldött dokumentumokat, leveleket elektronikusan, környezetbarát módon kapja meg az Ügyfélportál fiókjába feltöltve. Új dokumentum kihelyezéséről e-mail értesítést küldünk Önnek.

Még nem rendelkezem nyilatkozattal, hol tudom ezt megtenni?

Ön bármikor tehet nyilatkozatot, mind az elektronikus kommunikációra, mind az online ügyfélszolgálat (Ügyfélportál) használatára az alábbi linken: Nyilatkozattételi oldal

A nyilatkozat megtételéhez mire van szükség?

A nyilatkozat megtételéhez a Kötvényszámom, E-mail címem, Telefonszámom mezőket a szerződésében szereplő adatokkal szükséges kitöltenie.

A Nyilatkozataim résznél egymás után kattintson rá mindhárom nyilatkozatra, olvassa el a nyilatkozatokat, majd a megjelenő nyilatkozat alján kattintson az Elolvastam gombra. Ez még nem jelenti az adott nyilatkozat elfogadását, de a jelölőnégyzetek aktiválásához elengedhetetlen.

Azoknál a nyilatkozatoknál, amelyeket el szeretne fogadni, pipálja be a nyilatkozatok mellett található jelölőnégyzeteket. Csak akkor tudja ezt megtenni, ha azt előzőleg megnyitotta és elolvasta. A csillaggal jelölt nyilatkozatok elfogadása mindenképpen szükséges az Ügyfélportál használatához.

Ezt követően kattintson a Beküldöm gombra.

A felugró ablakban ellenőrizze a megadott adatokat. További tájékoztató üzenet jelenik meg, ha nem fogadta el valamelyik nyilatkozatot. Amennyiben elírást talál a megadott adatoknál, vagy van olyan nyilatkozat, amit még szeretne elfogadni, kattintson a Módosítom gombra és módosítsa a hibás adatokat.

Amennyiben minden mező helyesen van kitöltve, kattintson a Megerősítem gombra.

Ezt követően megjelenik egy felugró ablak, amely tájékoztatja az adatok helyességéről. Amennyiben a megadott adatok helyesek, az Ön által megadott e-mail címre küldünk egy megerősítő linket tartalmazó üzenetet.

A nyilatkozattétel megerősítéséhez kattintson az e-mailben található linkre. Egy új lapon megnyílik a megerősítő oldal, itt a megerősítéshez kattintson a Rendben gombra. A link érvényességi ideje 72 óra, amennyiben ez letelt, a nyilatkozattételt elölről kell kezdeni.

Ezt követően megnyílik a regisztrációs oldal, ahol regisztrálhat az Ügyfélportálra, amennyiben még nem regisztrálta e-mail címét.

Nem emlékszem, hogy tettem-e online ügyfélszolgálatra vonatkozó nyilatkozatot, mit tegyek?

Ön bármikor tehet nyilatkozatot arról, hogy használni szeretne online ügyfélszolgálati felületünket, az Ügyfélportált. Ezt akkor is megteheti, ha már korábban tett ilyen nyilatkozatot. Ebben az esetben azt javasoljuk, hogy tegye meg a nyilatkozatot újra.

Az alábbi linken tudja megtenni az Online Ügyfélszolgálat használatához a nyilatkozatát: Nyilatkozattételi oldal

Nem emlékszem, hogy tettem-e elektronikus kommunikációhoz nyilatkozatot, mit tegyek?

Ön bármikor tehet nyilatkozatot arról, hogy elektronikus levelezést szeretne folytatni Társaságunkkal, akkor is megteheti nyilatkozatát, ha már korábban tett ilyen nyilatkozatot. Ebben az esetben azt javasoljuk, hogy tegye meg a nyilatkozatot újra.

Az alábbi linken tudja megtenni elektronikus kommunikációra vonatkozó nyilatkozatát: Nyilatkozattételi oldal

Hogyan tudom megadni nyilatkozatomat, ha nem adtam meg a szerződésemhez az e-mail címemet és/vagy mobiltelefonszámomat?

Kérjük, hogy ebben az esetben vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal a +36-1/486-36-00 telefonszámon (a menürendszerben a 2-es, majd 1-es menüpontot választva), ahol a Szerződő beazonosítását követően munkatársunk felveszi adatváltozás bejelentését. Az adatok átvezetését követően fogja tudni megtenni nyilatkozatát.

Hogyan tudok nyilatkozatot tenni, ha megváltozott az e-mail címem vagy mobiltelefonszámom?

Kérjük, hogy ebben az esetben vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal a +36-1/486-36-00 telefonszámon (a menürendszerben a 2-es, majd 1-es menüpontot választva), ahol a Szerződő beazonosítását követően munkatársunk felveszi adatváltozás bejelentését. Az adatok átvezetését követően fogja tudni megtenni nyilatkozatát.

Miért nem tudom bepipálni az elfogadni kívánt nyilatkozatot?

A Nyilatkozataim résznél egymás után kattintson rá mindhárom nyilatkozatra, olvassa el a nyilatkozatokat, majd a megjelenő nyilatkozat alján kattintson az Elolvastam gombra. Ez még nem jelenti az adott nyilatkozat elfogadását, de a jelölőnégyzetek aktiválásához elengedhetetlen.

Azoknál a nyilatkozatoknál, amelyeket el szeretne fogadni, pipálja be a nyilatkozatok mellett található jelölőnégyzeteket. Csak akkor tudja ezt megtenni, ha azt előzőleg megnyitotta és elolvasta. A csillaggal jelölt nyilatkozatok elfogadása mindenképpen szükséges az Ügyfélportál használatához.

Miért nem aktív a felugró ablakban a Megerősítem gomb?

Ön nem fogadta még el az összes szükséges nyilatkozatot, melyek az Ügyfélportál használatához elengedhetetlenek (Online Ügyfélszolgálat Általános Szerződési Feltételek, Adatkezelési tájékoztató). A csillaggal jelölt nyilatkozatok elfogadása mindenképpen szükséges az Ügyfélportál használatához.

A Beküldöm gombra kattintva nem történik semmi, miért lehet?

Kérjük, ellenőrizze, hogy a megadott adatait helyesen írta a be, mert valószínűleg formai hibát érzékelt a rendszer, és piros hibaüzenettel mutatja, hogy mely mező értékét nem találja megfelelőnek.

Milyen formátumban kell megadnom a telefonszámomat?

Az országhívóval kezdődően adja meg kérjük mobiltelefonszámát, melyet a szerződéséhez korábban megadott. (Pl. 36301234567) Külföldi mobiltelefonszám esetén is az országhívóval kezdődően kérjük a telefonszám beírását.)

Jól adtam meg az e-mail címemet, mégis a mező alatt megjelent egy piros hibaüzenet, hogy ellenőrizzem azt. Miért lehet?

Kérjük, ellenőrizze, hogy nem került-e az e-mail címe elé vagy utána egy szóköz esetleg, ami miatt Ön úgy láthatja, hogy megfelelő az e-mail cím, de mégis hibásnak érzékeli a rendszer.

Hol találom a kötvényszámomat?

A kötvényszámát a Jogvédelmi biztosítási kötvényének tetején, illetve az esedékes biztosítási díjhoz kapcsolódóan megküldött elszámolási bizonylaton is megtalálja.

A nyilatkozattétel végén miért kaptam azt az üzenetet, hogy ellenőrizzem a megadott adatokat, vagy adatváltozásomat jelentsem be az Ügyfélszolgálaton?

Kérjük, ebben az esetben ellenőrizze, minden adatát pontosan adta-e meg, mert ezek valószínűleg nem egyeznek a rendszerünkben szereplő adatokkal. Amennyiben pontosan adta meg az adatokat, és mégis kapott ilyen felugró üzenetet, kérjük, hogy vegye fel Ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot a +36-1/486-36-00-ás telefonszámon (a 2-es, majd 1-es menüpontokat kiválasztva), vagy küldje el e-mailben megkeresését az admin@legitimo.hu e-mail címre.

Kérdése vagy jogi problémája van?

Kérjük, töltse ki kapcsolatfelvételi űrlapunkat! 5 munkanapon belül visszahívjuk és személyre szabott tájékoztatás keretében informáljuk a felmerült kérdéskörrel kapcsolatban.

Kérdésem van
Meglévő ügyfél?
Lépjen be az ügyféltérbe

Kérjük, töltse ki kapcsolatfelvételi űrlapunkat! 5 munkanapon belül visszahívjuk és személyre szabott tájékoztatás keretében informáljuk a felmerült kérdéskörrel kapcsolatban.

Kapcsolatfelvétel
Ügyfélportál bejelentkezés
D.A.S. Magyarország

Kövess minket!

Facebook Instagram LinkedIn YouTube TikTok
Rólunk
A LegitiMo Magyarországon A LegitiMo története Jogvédelemről Jelentések, közzétételek Karrier
Szolgáltatások magánszemélyeknek
Családi jogvédelem Vezetői jogvédelem Tulajdonosi jogvédelem HÍD kiegészítő jogvédelem VIP jogvédelem
Szolgáltatások cégeknek
Jogtárs
Jogi hírek és esettanulmányok
Jogi hírek Esettanulmányok
Tudástár
GYIK Dokumentumtár Fogalomtár MNB Pénzügyi Navigátor
Kapcsolat
Elérhetőségeink Kapcsolatfelvétel Panaszkezelés
Szolgáltatások magánszemélyeknek
Családi jogvédelem Vezetői jogvédelem Tulajdonosi jogvédelem HÍD kiegészítő jogvédelem VIP jogvédelem
Szolgáltatások cégeknek
Jogtárs
Jogi hírek és esettanulmányok
Jogi hírek Esettanulmányok
Tudástár
GYIK Dokumentumtár Fogalomtár MNB Pénzügyi Navigátor
Rólunk
A LegitiMo Magyarországon A LegitiMo története
Kapcsolat
Elérhetőségeink Kapcsolatfelvétel Panaszkezelés
Copyright © 2025 LegitiMo
Adatvédelem
Belső védelmi vonalak működése
Copyright © 2025 LegitiMo