D.A.S. Magyarország
Ügyfélportál bejelentkezés Ügyfélportál bejelentkezés
Ügyfélportál bejelentkezés Ügyfélportál bejelentkezés
  • Szolgáltatások
    Magánszemélyeknek
    Családi jogvédelem A biztosítási védelem a biztosítási szerződésben megnevezett szerződő, annak házastársa, illetve a biztosítási ajánlaton név szerint megnevezett élettársa magán és munkahelyi jogviszonyaira terjed ki, amennyiben ezek nem a biztosított személyek által folyatott gazdasági, vállalkozási tevékenységgel állnak összefüggésben.
    Direkt tanácsadási jogvédelem A biztosítási védelem a biztosítási szerződésben megnevezett biztosított magán- és munkahelyi jogviszonyaira terjed ki, ha ezek nem a biztosított személy által folytatott gazdasági, vállalkozási tevékenységgel állnak összefüggésben.
    Gépjármű vezetői jogvédelem A szerződésben megnevezett, gépjárművezetői engedéllyel rendelkező biztosított kizárólag gépjárművezetői minőségben élvez biztosítási védelmet, amennyiben a forgalom részese és idegen járművet vezet. Ebből adódóan biztosítottnak csak idegen gépjármű vezetésével összefüggő biztosítási esemény bekövetkezésekor van jogcíme a biztosítási szolgáltatásra.
    Gépjármű tulajdonosi jogvédelem A jogvédelmi biztosítás ezen fajtája a biztosítottnak a biztosított gépjárművel összefüggő biztosítási esemény bekövetkeztekor nyújt biztosítási védelmet.
    HÍD kiegészítő jogvédelem Ausztriában, Németországban vagy Szlovákiában megtörtént káreseményekkel, szerződéses vagy akár munkajogi vitával kapcsolatos jogvédelmi szolgáltatások.
    VIP jogvédelem A biztosítási védelem a szerződött természetes személyre, az együtt biztosított személyre (a szerződő házastársa vagy élettársa), valamint a 26 éven aluli, még tanuló gyermekre terjed ki. A jogvédelem bizonyos szolgáltatási területeknél csak Magyarországra, de sok esetben egész Európára kiterjed. A biztosítottak által folytatott gazdasági, vállalkozási tevékenységek csak az esetek kis részében esnek a jogvédelem alá.
    Cégeknek
    Jogtárs A biztosítási védelem kiterjed a biztosítási szerződésben megnevezett mikro-, kis-, és középvállalkozás, illetve társasház gazdasági, vállalkozási, valamint működésével összefüggő, illetve a biztosított vállalkozás munkaviszonyban foglalkoztatott munkavállalójának, jogszerűen alkalmazott segítő családtagjának, valamint megbízási, vagy munkaviszonyban foglalkoztatott vezető tisztségviselőjének a szerződésben megnevezett jogvitáira.
  • Jogi hírek
  • Esettanulmányok
  • Ügyféltér
  • Tudástár
    GYIK Mindennapi életünk során felmerülő jogi problémák és az ehhez kapcsolódó kérdések sokfélék lehetnek. A gyakran ismételt kérdések menüpontban ezekre a kérdésekre keressük a választ.
    Dokumentumtár Letölthető dokumentumok
    Fogalomtár Biztosításban használatos fogalmak magyarázata.
  • Rólunk
    LegitiMo Magyarországon Magyarország jogvédelmi specialistái vagyunk, ügyfélkörünk folyamatosan, dinamikusan bővül.
    A LegitiMo csoport története Mi történt 1928 és 2008 között?
    Jogvédelemről A jogvédelmi biztosítás szolgáltatásait nem pótolja sem a felelősségbiztosítás, sem más biztosítási forma, így pl. a baleset- vagy casco biztosítás sem.
    Jelentések, közzétételek Fizetőképességről és pénzügyi helyzetről szóló jelentések, Éves beszámolók, Közzétételek
  • Karrier
  • Kapcsolat
    Elérhetőségeink Hogyan léphet kapcsolatba velünk?
    Kapcsolatfelvétel Küldje el adatait űrlapunkon keresztül és felvesszük Önnel a kapcsolatot!
  • Szolgáltatások
  • Jogi hírek
  • Esettanulmányok
  • Ügyféltér
  • Tudástár
  • Rólunk
  • Karrier
  • Kapcsolat
Szolgáltatások
Magánszemélyeknek
Családi jogvédelem A biztosítási védelem a biztosítási szerződésben megnevezett szerződő, annak házastársa, illetve a biztosítási ajánlaton név szerint megnevezett élettársa magán és munkahelyi jogviszonyaira terjed ki, amennyiben ezek nem a biztosított személyek által folyatott gazdasági, vállalkozási tevékenységgel állnak összefüggésben.
Direkt tanácsadási jogvédelem A biztosítási védelem a biztosítási szerződésben megnevezett biztosított magán- és munkahelyi jogviszonyaira terjed ki, ha ezek nem a biztosított személy által folytatott gazdasági, vállalkozási tevékenységgel állnak összefüggésben.
Gépjármű vezetői jogvédelem A szerződésben megnevezett, gépjárművezetői engedéllyel rendelkező biztosított kizárólag gépjárművezetői minőségben élvez biztosítási védelmet, amennyiben a forgalom részese és idegen járművet vezet. Ebből adódóan biztosítottnak csak idegen gépjármű vezetésével összefüggő biztosítási esemény bekövetkezésekor van jogcíme a biztosítási szolgáltatásra.
Gépjármű tulajdonosi jogvédelem A jogvédelmi biztosítás ezen fajtája a biztosítottnak a biztosított gépjárművel összefüggő biztosítási esemény bekövetkeztekor nyújt biztosítási védelmet.
HÍD kiegészítő jogvédelem Ausztriában, Németországban vagy Szlovákiában megtörtént káreseményekkel, szerződéses vagy akár munkajogi vitával kapcsolatos jogvédelmi szolgáltatások.
VIP jogvédelem A biztosítási védelem a szerződött természetes személyre, az együtt biztosított személyre (a szerződő házastársa vagy élettársa), valamint a 26 éven aluli, még tanuló gyermekre terjed ki. A jogvédelem bizonyos szolgáltatási területeknél csak Magyarországra, de sok esetben egész Európára kiterjed. A biztosítottak által folytatott gazdasági, vállalkozási tevékenységek csak az esetek kis részében esnek a jogvédelem alá.
Cégeknek
Jogtárs A biztosítási védelem kiterjed a biztosítási szerződésben megnevezett mikro-, kis-, és középvállalkozás, illetve társasház gazdasági, vállalkozási, valamint működésével összefüggő, illetve a biztosított vállalkozás munkaviszonyban foglalkoztatott munkavállalójának, jogszerűen alkalmazott segítő családtagjának, valamint megbízási, vagy munkaviszonyban foglalkoztatott vezető tisztségviselőjének a szerződésben megnevezett jogvitáira.
Tudástár
GYIK Mindennapi életünk során felmerülő jogi problémák és az ehhez kapcsolódó kérdések sokfélék lehetnek. A gyakran ismételt kérdések menüpontban ezekre a kérdésekre keressük a választ.
Dokumentumtár Letölthető dokumentumok
Fogalomtár Biztosításban használatos fogalmak magyarázata.
Rólunk
LegitiMo Magyarországon Magyarország jogvédelmi specialistái vagyunk, ügyfélkörünk folyamatosan, dinamikusan bővül.
A LegitiMo csoport története Mi történt 1928 és 2008 között?
Jogvédelemről A jogvédelmi biztosítás szolgáltatásait nem pótolja sem a felelősségbiztosítás, sem más biztosítási forma, így pl. a baleset- vagy casco biztosítás sem.
Jelentések, közzétételek Fizetőképességről és pénzügyi helyzetről szóló jelentések, Éves beszámolók, Közzétételek
Kapcsolat
Elérhetőségeink Hogyan léphet kapcsolatba velünk?
Kapcsolatfelvétel Küldje el adatait űrlapunkon keresztül és felvesszük Önnel a kapcsolatot!
OLVASÁSI BEÁLLÍTÁSOK
Modal bezárása
Színséma:
Eredeti
Inverz
Betűtípus:
Alapbeállítás
Diszlexia
Betűméret:
Alapbeállítás
Nagy
Sortávolság:
Alapbeállítás
Széles
Betűk közti távolság:
Alapbeállítás
Széles
Szavak közti távolság:
Alapbeállítás
Széles
Elválasztás
Semelyik
Mind
Link megjelenés:
Alapbeállítás
Aláhúzott
Link megnyitása:
Alapbeállítás
Új ablakban

Ön itt áll:

  • Főoldal
  • / Ügyféltér
  • / Segítség az ügyfélportál használatához
  • / Bejelentkezéssel kapcsolatos kérdések

Bejelentkezéssel kapcsolatos kérdések

Hogyan tudok bejelentkezni? Milyen lépései vannak?

A bejelentkezés az Ügyfélportálra az alábbi lépésekből áll:

  1. lépés: Felhasználónevének (e-mail címének) és jelszavának (melyet Ön már korábban megadott az Ügyfélportál használatához) beírása, majd kattintson a Kérem a kódot gombra.
  2. lépés: Ezt követően e-mail üzenetben megküldjük Önnek a belépéshez szükséges ideiglenes kódot. (Egy értesítő képernyő, felugró üzenet jelenik meg, melyben tájékoztatjuk, hogy a kód az Ön e-mail címére kiküldésre került.)
  3. lépés: Az e-mailben érkezett kódot kérjük, adja meg a Kapott kód mezőben. (A kód 5 percig érvényes!)
  4. lépés: Kattintson a Bejelentkezés gombra.

Nem kaptam meg a bejelentkezéshez a szükséges kódot, mit tegyek?

Amennyiben a bejelentkező oldalon a Kérem a kódot gombra kattintva felugrott az értesítés, hogy e-mailt küldtünk az Ön részére, akkor kérjük, hogy először is ellenőrizze levelezőrendszerének Spam mappáját, elképzelhető, hogy levelünk oda érkezett.

Amennyiben a Spam mappába került levelünk, kérjük, állítsa be megbízhatónak a levél feladóját, hogy a jövőben a Beérkezett üzenetei közé kerüljenek leveleink.

Ha a Spam mappába sem érkezett meg az e-mail üzenet, kérjük, hogy jelentkezzen be újra, és kérje ismét a kód kiküldését. Amennyiben továbbra sem érkezett meg az e-mailünk a szükséges kóddal, kérjük, lépjen velünk kapcsolatba a +36-1/486-36-00-ás telefonszámon (a menürendszerben a 6-os menüpontot választva).

Elfelejtettem a felhasználónevemet, mit tegyek?

Felhasználónevéhez a Társaságunknál megadott elsődleges e-mail címét kell megadni.

Amennyiben nem emlékszik, hogy milyen e-mail címet adott meg, kérjük, vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal a +36-1/486-36-00-ás telefonszámon (a menürendszerben a 2-es, majd 1-es menüpontot választva).

Elfelejtettem a jelszavamat, mit tegyek?

Kattintson az Elfelejtette a jelszavát? kérdésre, majd adja meg a felhasználónevét (az Ön e-mail címe), és kattintson a Küldés gombra. Ezt követően e-mailben megküldjük Önnek a jelszó megváltoztatásához kapcsolódó további információkat.

Fontos! Az e-mailben megküldött link egyszer használható. Amennyiben nem vitte végig a jelszómódosítási folyamatot, kérjük, hogy kezdje újra a jelszó visszaállítási folyamatot.

„Sikertelen jelszó visszaállítási folyamat” hibaüzenetet kaptam az Elfelejtett jelszó oldalon az e-mail címem megadása után, miért lehet?

Kérjük ellenőrizze, hogy a szerződéséhez tartozó e-mail címet helyesen adta-e meg. Amennyiben igen, akkor valószínűleg még nem regisztrált az Ügyfélportálra. A regisztrációt itt tudja megtenni: Regisztrációs oldal

„Regisztrációs hiba!” hibaüzenetet kaptam az új jelszó beállításához használható linken, amikor a Kérem a kódot gombra kattintottam, mit tegyek?

Kérjük ellenőrizze, hogy a szerződéséhez tartozó e-mail címet helyesen adta-e meg. Amennyiben igen, akkor valószínűleg egyszer már rákattintott az új jelszó beállításához megküldött linkre.

Fontos! Az e-mailben megküldött link egyszer használható. Amennyiben nem vitte végig a jelszómódosítási folyamatot, kérjük, hogy kezdje újra a jelszó visszaállítási folyamatot.

Magánszemélyként és céges ügyfélként is szerződőjük vagyok, hogyan tudok belépni az Ügyfélportálra?

Ha szerződőnként eltérő e-mail címet adott meg, akkor külön-külön tudott regisztrálni, és az e-mail címekkel külön tud belépni Ügyfélportál felületünkre, ahol mindig csak az adott fiókhoz tartozó szerződéseit látja.

Amennyiben mindhez ugyanazt az e-mail címet adta meg, akkor az Ügyfélportálra történő bejelentkezéskor, a felhasználónév és jelszó megadása után tudja kiválasztani, mely Ügyfélként kíván belépni, melyik fiókot kívánja megtekinteni, és csak a kiválasztott fiókhoz tartozó szerződéseket fogja látni. Másik Ügyfél kiválasztásához ismét be kell jelentkeznie.

Mi az az Ügyfélszám?

Minden szerződő Társaságunknál külön ügyfélszámot kap a beazonosíthatóság érdekében. Amennyiben Ön pl. magánszemélyként és egyéni vállalkozóként, vagy céges ügyfélként is Szerződőnk, akkor külön-külön ügyfélszámmal rendelkezik Társaságunknál.

Minden ügyfélszámhoz, azaz minden szerződőhöz külön Ügyfélportál fiók tartozik.

Miért van szükség a kétlépcsős azonosításra?

A kétlépcsős azonosítás egy biztonsági funkció, amely azt jelenti, hogy az azonosítás 2 lépcsőből áll: a jelszavával és az e-mail címére kapott egyedi kóddal együtt védi az Ön Ügyfélportál fiókját. A rendszer egy egyedi kód megadását kéri Öntől minden alkalommal bejelentkezéskor. A kiküldött kód 5 percig érvényes. Ezzel megakadályozzuk, hogy adatai illetéktelen kezekbe kerüljenek, hiszen Ön minden alkalommal egy egyedi kóddal tud belépni az Ügyfélportál felületére.

Több szerződésem is van, mindegyiket látom a fiókomban?

Amennyiben Ön több szerződéssel rendelkezik Társaságunknál, akkor belépés után az adott fiókjához tartozó szerződései megjelennek a Kezdőlapon és a Szerződéseim menüpontban.

Ha Ön több ügyfélszámmal is rendelkezik Társaságunknál (pl. magánszemélyként, egyéni vállalkozóként, céges ügyfélként is Szerződőnk), és mindhez ugyanazt az e-mail címet adta meg, akkor az Ügyfélportálra történő bejelentkezéskor tudja kiválasztani, mely Ügyfélként kíván belépni, melyik fiókot kívánja megtekinteni, és csak a kiválasztott fiókhoz tartozó szerződéseket fogja látni. Másik Ügyfél kiválasztásához ismét be kell jelentkeznie.

Ha e-mail címéhez és adott ügyfélhez tartozó fiókjában mégsem látja valamennyi szerződését, akkor kérjük, hogy az admin@legitimo.hu e-mail címre írja meg ezt nekünk, vagy hívja ügyfélszolgálatunkat a +36-1/486-36-00-ás telefonszámon (a 2-es, majd 1-es menüpontokat választva).

Hol látom a már megszűnt szerződésemet?

A Szerződéseim menüpontban a Megszűnt szerződésekre kattintva jelennek meg a már megszűnt szerződései. Itt azon szerződések jelennek meg, melyek egy éven belül szűntek meg. Ezen szerződések részleteit csak megtekinteni tudja, az adatokat már nem lehetséges módosítani.

„Nem megfelelő felhasználónév vagy jelszó” hibaüzenetet kaptam a bejelentkezés során, miért lehet?

Ellenőrizze a bejelentkezéshez megadott adatait, és próbálja meg újra. Elképzelhető, hogy csak elírta a felhasználónevet vagy a jelszót.

Ha a szerződésében szereplő e-mail címet hibátlanul adta meg a Felhasználónév mezőben, és továbbra sem tud bejelentkezni, akkor állítson be új jelszót. Az új jelszó beállításához a Bejelentkező oldalon kattintson az Elfelejtette a jelszavát? feliratra, majd az Elfelejtett jelszó oldalon adja meg e-mail címét, és kattintson a Küldés gombra. Ezt követően e-mailben megküldjük Önnek a jelszó megváltoztatásához kapcsolódó további információkat.

Ha nem tudott új jelszót beállítani, akkor valószínűleg Ön még nem rendelkezik érvényes regisztrációval az Ügyfélportálra. Ebben az esetben azt javasoljuk Önnek, hogy az alábbi linken regisztrálja e-mail címét, mely egyben az Ön felhasználóneve is. Regisztrálni az alábbi linken tud: Regisztrációs oldal

Kérdése vagy jogi problémája van?

Kérjük, töltse ki kapcsolatfelvételi űrlapunkat! 5 munkanapon belül visszahívjuk és személyre szabott tájékoztatás keretében informáljuk a felmerült kérdéskörrel kapcsolatban.

Kérdésem van
Meglévő ügyfél?
Lépjen be az ügyféltérbe

Kérjük, töltse ki kapcsolatfelvételi űrlapunkat! 5 munkanapon belül visszahívjuk és személyre szabott tájékoztatás keretében informáljuk a felmerült kérdéskörrel kapcsolatban.

Kapcsolatfelvétel
Ügyfélportál bejelentkezés
D.A.S. Magyarország

Kövess minket!

Facebook Instagram LinkedIn YouTube TikTok
Rólunk
A LegitiMo Magyarországon A LegitiMo története Jogvédelemről Jelentések, közzétételek Karrier
Szolgáltatások magánszemélyeknek
Családi jogvédelem Vezetői jogvédelem Tulajdonosi jogvédelem HÍD kiegészítő jogvédelem VIP jogvédelem
Szolgáltatások cégeknek
Jogtárs
Jogi hírek és esettanulmányok
Jogi hírek Esettanulmányok
Tudástár
GYIK Dokumentumtár Fogalomtár MNB Pénzügyi Navigátor
Kapcsolat
Elérhetőségeink Kapcsolatfelvétel Panaszkezelés
Szolgáltatások magánszemélyeknek
Családi jogvédelem Vezetői jogvédelem Tulajdonosi jogvédelem HÍD kiegészítő jogvédelem VIP jogvédelem
Szolgáltatások cégeknek
Jogtárs
Jogi hírek és esettanulmányok
Jogi hírek Esettanulmányok
Tudástár
GYIK Dokumentumtár Fogalomtár MNB Pénzügyi Navigátor
Rólunk
A LegitiMo Magyarországon A LegitiMo története
Kapcsolat
Elérhetőségeink Kapcsolatfelvétel Panaszkezelés
Copyright © 2025 LegitiMo
Adatvédelem
Belső védelmi vonalak működése
Copyright © 2025 LegitiMo