Ön itt áll:

Szolgáltatói hiba miatt kapcsolták le a szolgáltatást – társaságunk rendezte az ügyet

Fogyasztóvédelem

Ügyfelünk telefon- és internetszolgáltatójával került vitába, miután a szolgáltatásait korlátozták és visszakapcsolási díjat számítottak fel, mert nem fizette be a számlákat.

A mulasztás oka az volt, hogy a szolgáltató a kialakult gyakorlattól eltérően, előzetes tájékoztatás nélkül átállította Ügyfelünket elektronikus számlázásra. Társaságunk felszólításának eredményeként a visszakapcsolásért megfizetett adminisztrációs díjakat jóváírták Ügyfelünk számláján, továbbá a szolgáltató méltányosságból további egyösszegű jóváírást is biztosított, valamint Ügyfelünket visszaállították a papír alapú számlázásra.

Kapcsolódó esettanulmányok

Fogyasztóvédelem
Hibás teljesítés
Hibás teljesítés esete

Ügyfelünk az év elején szerette volna régi, elavult fürdőszobáját felújítani. A munkával egy „szakembert” bízott meg, aki hangzatos ígéretekkel és mindent elsöprő önbizalommal igyekezett meggyőzni ...

Elolvasom
Fogyasztóvédelem
Hibás teljesítés
Internetes vásárlás

Ügyfelünk egy internetes webáruházban vásárolt nagy értékű ipari fűnyírót. A fűnyírót személyesen vette át az internetes webáruház telephelyén. Az értékesítő vállalkozás szakmunkatársai végezték az...

Elolvasom
Fogyasztóvédelem
Napelem csere

Ügyfelünk nyaralásából hazatérve szembesült vele, hogy ingatlanjának tetején elhelyezett napelemek közül kettőnek az üvegezése megrepedt.

Elolvasom
Fogyasztóvédelem
Hibás teljesítés
Hibás teljesítés esete

Ügyfelünk az év elején szerette volna régi, elavult fürdőszobáját felújítani. A munkával egy „szakembert” bízott meg, aki hangzatos ígéretekkel és mindent elsöprő önbizalommal igyekezett meggyőzni ...

Elolvasom
Fogyasztóvédelem
Hibás teljesítés
Internetes vásárlás

Ügyfelünk egy internetes webáruházban vásárolt nagy értékű ipari fűnyírót. A fűnyírót személyesen vette át az internetes webáruház telephelyén. Az értékesítő vállalkozás szakmunkatársai végezték az...

Elolvasom
Fogyasztóvédelem
Napelem csere

Ügyfelünk nyaralásából hazatérve szembesült vele, hogy ingatlanjának tetején elhelyezett napelemek közül kettőnek az üvegezése megrepedt.

Elolvasom

Kérdése vagy jogi problémája van?

Kérjük, töltse ki kapcsolatfelvételi űrlapunkat! 5 munkanapon belül visszahívjuk és személyre szabott tájékoztatás keretében informáljuk a felmerült kérdéskörrel kapcsolatban.

Kérdésem van
Meglévő ügyfél?
Lépjen be az ügyféltérbe

Kérjük, töltse ki kapcsolatfelvételi űrlapunkat! 5 munkanapon belül visszahívjuk és személyre szabott tájékoztatás keretében informáljuk a felmerült kérdéskörrel kapcsolatban.

06-1 / 486-3600 info@legitimo.hu Visszahívás