Hibás teljesítés esete
Ügyfelünk az év elején szerette volna régi, elavult fürdőszobáját felújítani. A munkával egy „szakembert” bízott meg, aki hangzatos ígéretekkel és mindent elsöprő önbizalommal igyekezett meggyőzni ...
Ügyfelünk telefon- és internetszolgáltatójával került vitába, miután a szolgáltatásait korlátozták és visszakapcsolási díjat számítottak fel, mert nem fizette be a számlákat.
A mulasztás oka az volt, hogy a szolgáltató a kialakult gyakorlattól eltérően, előzetes tájékoztatás nélkül átállította Ügyfelünket elektronikus számlázásra. Társaságunk felszólításának eredményeként a visszakapcsolásért megfizetett adminisztrációs díjakat jóváírták Ügyfelünk számláján, továbbá a szolgáltató méltányosságból további egyösszegű jóváírást is biztosított, valamint Ügyfelünket visszaállították a papír alapú számlázásra.
Ügyfelünk az év elején szerette volna régi, elavult fürdőszobáját felújítani. A munkával egy „szakembert” bízott meg, aki hangzatos ígéretekkel és mindent elsöprő önbizalommal igyekezett meggyőzni ...
Ügyfelünk egy internetes webáruházban vásárolt nagy értékű ipari fűnyírót. A fűnyírót személyesen vette át az internetes webáruház telephelyén. Az értékesítő vállalkozás szakmunkatársai végezték az...
Ügyfelünk nyaralásából hazatérve szembesült vele, hogy ingatlanjának tetején elhelyezett napelemek közül kettőnek az üvegezése megrepedt.
Kérjük, töltse ki kapcsolatfelvételi űrlapunkat! 5 munkanapon belül visszahívjuk és személyre szabott tájékoztatás keretében informáljuk a felmerült kérdéskörrel kapcsolatban.
Kérdésem vanKérjük, töltse ki kapcsolatfelvételi űrlapunkat! 5 munkanapon belül visszahívjuk és személyre szabott tájékoztatás keretében informáljuk a felmerült kérdéskörrel kapcsolatban.